Diese Seite befindet sich im Aufbau.
Biller, A., Meissner, K., Winnebeck, E. C., & Zerbini, G. (2021). School start times and academic achievement - A systematic review on grades and test scores. Sleep Medicine Reviews. |
Klier, K., Dörr, S., & Schmidt, A. (2021). High sleep quality can increase the performance of CrossFit® athletes in highly technical‑ and cognitive‑demanding categories. BMC Sports Sci Med Rehabil. |
Wieczorek, A., Renner, K.-H., Schrank, F., Seiler, K., & Wagner, M. (2022). Psychometric Properties of the Mindfulness Inventory for Sport (German Version). Frontiers in Psychology: Movement Science and Sport Psychology. |
Talić, I., Einhorn, A.; Renner, K.-H. (2021). Individual and Organizational Factors in Coping with COVID-19 in Soldier Students. Frontiers in Psychology, Special Issue | |
Küsel, C.; Meyer-Nieberg, S.; Klier, K.; Gebhardt,Th.; Leopold, A.; Hofmann, M.; Renner, K.-H.; Feldmann, T.; Schmidt, I.; Braun, J.; Beres, Flack, K.; Melnyk, M.; Pröbstl, D.; Beinlich, W. (2024). Digitale MAN-Einsatzvorbereitung für Rettungskräfte: Ein Zwischenstand zum Projekt STRESS. |
Künzel, S., Meyer-Nieberg, S. (2022). ANN-EMOA: Evolving Neural Networks Efficiently. Applications of Evolutionary Computation, 25th International Conference. |
Küsel, C. (2021). Modell zur datenbasierten Identifizierung von Einflüssen auf das Körperbild bei Anorexia nervosa. Konferenzvortrag 2021 15. Summer School der Fachgruppe Gesundheitspsychologie (DGPs). |
Renner, K.-H. (2022). Alles für den Kopf? Smart Devices und Co im Dienst der Psychologie [Radio]. |
Renner, K.-H. (2022). Psychische Stabilität. Was können wir dafür tun? [TV]. |
|